เริ่มปี พ.ศ.
|
เสร็จปี พ.ศ.
|
ชื่อผลงาน/โครงการ
|
หน่วยงาน/บริษัท
|
2564
|
อยู่ระหว่างดำเนินการ
|
The Utilisation of Online Language Assessment on Learning Management System (LMS)
|
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
|
|
2563
|
วันเพ็ญ ภุมรินทร์, เบญจพร มีพร้อม, นิกร เทพทอง, สิตา สิทธิรณฤทธิ์, กุลศิริ วรกุล, ชนกนาถ จีนศรี, และจริยาภรณ์ ตาปิน. (2563). ทัศนคติในการเรียนส่งผลต่อพฤติกรรมในการเรียนภาษาอังกฤษของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี. วารสารศิลปศาสตร์, 15(2), 29-42.
|
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
|
|
2563
|
Meeprom, B. (2020, 1 May 2020). Design of Digital Learning Tools for Effective Language Development in EFL Context. Paper presented at the RSU International Research Conference 2020, Pathum Thani, Thailand, 1380-1390. https://rsucon.rsu.ac.th/ proceeding/14
|
มหาวิทยาลัยรังสิต
|
|
2563
|
Meeprom, B. (2020). A study on attitude and achievement: The digital-game-based language learning by Thai EFL students. (Doctor of Philosophy), The University of Newcastle, Australia.
|
The University of Newcastle
|
|
2560
|
Meeprom, Benjaporn. (2017). The Design of English as a Foreign Language Learning through a Language-Learning Digital Game Shaped by the Social-Cultural Context of Thailand. The XVIIIth International CALL Research Conference: CALL in Context (University of California Berkeley), 7-9 July 2017, USA.
|
University of California Berkeley
|
|
2560
|
Meeprom, Benjaporn. (2017). A Design for Language Proficiency Development: A case of a language-learning digital game design and out-of-class practice in an EFL context. 2017 School of Education SSTAR Conference (the University of Newcastle), 5-6 October 2017, Australia.
|
The University of Newcastle
|
|
2558
|
Meeprom, Benjaporn. (2015). EFL Learners’ Proficiency and Autonomy Impact in Digital Game-Based Language Learning. 2015 School of Education Spring Conference (the University of Newcastle), 18 September, Australia.
|
The University of Newcastle
|